Nostres marques

és el nostre ADN

Grupo Inventia: al Grupo Inventia tenim un esperit de marca que impulsa tots els nostres projectes. Sempre tenim present el nostre passat i el nostre futur. Vam néixer amb l’aspiració d’oferir el millor als nostres clients i volem seguir fent-ho. Hem crescut molt des de llavors, però no ens hem desviat de les idees de les que partim.

Logo Grupo Inventia

Les nostres diverses vessants mantenen sempre l’essència del Grupo Inventia. En totes elles hi ha plasmada una marca que ens defineix, un esperit que volem compartir. Les nostres idees de partida, la qualitat i la confiança, estan recolzades per la creativitat, la innovació i l’impuls de qui no vol deixar de créixer. El nostre esperit de marca, el nostre ADN, està en tot l’equip del Grupo Inventia. En totes les seves marques. Per això, som diferents.

www.grupoinventia.com

Marca Inventia Click

Inventia Click: representa a la perfecció l’esperit del Grupo Inventia. La imatge de marca reflecteix la tranquil · litat de qui ha gaudit de la seva àmplia oferta d’apartaments. La gamma de blaus i el blanc predominant transmet uns valors de relaxació i confiança que s’uneixen amb el dinamisme i la joventut de les destinacions urbans que ofereix.

www.inventiaclick.com

logo-inventiarural

Inventia Rural: és la branca verda de la nostra marca. Està dedicada en exclusiva al turisme rural, al camp, a l’aire lliure, a tot el que significa escapar dels ambients urbans del dia a dia. Això es plasma en l’estètica d’aquest vessant del grup, que mantenint els valors comuns es desmarca de la rutina per portar-nos a un món verd, ecològic, diferent al que ens envolta habitualment.

www.inventiarural.com

Marca Inventia Project
Inventia Project: és la professionalitat, sempre present en l’esperit compartit de la marca. En aquest cas, s’estén a l’àmbit de treball, doncs destinada a les reformes de negoci aporta una serietat i un compromís extra. L’excel · lència d’aquesta secció queda fixada en els detalls platejats que acompanyen l’estètica habitual del Grupo Inventia.

www.inventiaproject.com

Marca Inventia Fachadas

Inventia Fachadas: és l’inici de tot. La màxima serietat, la confiança i la major claredat són els valors que vol transmetre una empresa experta en rehabilitació i restauració. Tot això sumat al dinamisme i la diversitat que el Grupo Inventia mostra amb els seus projectes. Un esperit únic per a un grup diferent.

www.inventiafachadas.com

Facebook Twitter Delicious Tumblr Rss